Post by prinrisniteephil on Feb 23, 2022 18:36:28 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ HAWK: Airplane Space games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ HAWK: Airplane Space games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch alla ▞▞▞
▞▞▞ HAWK: Airplane Space games 2022 version ▞▞▞
jag älskar det här spelet. superkul och grinigt... MEN, i början av den sista bosskampen försvinner den som hjälper mig bara under de första 30 sekunderna. Oavsett vad jag gör är jag dömd att gå den kampen ensam (som jag inte kan slå). så jag träffade en vägg. det skulle vara 5 stjärnor om det inte var för detta
Riktigt kul när man har en liten stund att bränna. Det går superfint att klara alla nivåer och komma bland dom bästa utan att spendera några pengar alls. Skills och erfarenhet väger mycket mdr än pengar spenderade på spelet. Jag lär inte tröttna på det här, men det vore trevligt med något mer frekventa uppdateringar.
Inte lika roligt att spela som det brukade vara tidigare.. Annonser tvingade stängde det slumpmässigt.. Ett fantastiskt spel som sakta förvandlas till ett tråkigt och svårt att spela..
Du bör ge ett tecken (förklara) vilken brobot eller nivå A-förmåga SKYDDAR PILOTEN ELLER INTE! - Du bör ge en STÖRRE summa PENGAR för varje godkänd nivå! Också en större BELONING för QUESTS (inte bara 2000, det är för litet). -. spelet faller när eller efter du spelar playcube. snälla fixa det
Var fortfarande ett bra spel fram till senaste uppdateringen. Ett spel antas bli bättre genom uppdateringar, inte sämre.
Var bra fram till uppdateringen för några veckor sedan
Snälla fixa en bugg eller något som gör att jag inte kan öppna min brevlåda. Jag fortsätter att försöka, väntar på att det ska laddas färdigt i brevlådan men jag har ALDRIG. Snälla fixa det ASAP jag måste se vad som finns i det.
den här nya uppdateringen är hemsk, nivåerna kan inte längre vinnas utan hjälp av en annan spelare men för att göra det måste jag uppgradera, med andra ord betala. Jag är klar... Jag betalar INTE längre....
Annonser, annonser, annonser. Bara annonser. Även om du köper premium ser du över 50 annonser varje dag. Gör det inte annat än för att vinna eftersom massor av hackare och användare av hastighetshöjare förstör spelet. AKTA SIG.
Det här brukade vara ett 5/5-spel men har nyligen blivit ett kontantgrepp, betala för att vinna, nästa uppdatering gör allt ditt tidigare hårda arbete meningslöst typ av spel. Jag skulle ge 0/5 om jag kunde nu. Jag har spelat det här i nästan 2 år nu och lyckats du mala mig i topprankingen men förvänta dig inte att det kommer att fungera längre. Jag kommer inte att ladda ner ett annat spel från "IT-territorium: spel gjorda för att sälja ut och tjäna in"
Värst
Dyrt spel!!! 1. Det jag inte vill ha med det här spelet är att de kommer att tvinga dig att använda andra plan också, som behöver uppgraderas, vilket kräver att du spenderar mer så att du kan avancera. 2. Trots att du betalar för det månatliga premiummedlemskapet kommer du fortfarande att behöva titta på MASSOR av 30-sekunders annonser bara så att du kan få några bonusartiklar. 3. Spelet tillåter inte spelare att fokusera på endast 2 till 3 stridsflygplan att bygga.
Frustrerad. Jag har slutfört kartor och fått en röd och orange superkista flera gånger. Men varje gång jag försöker titta på videon och ha dem upplåsta fryser den alltid och då förlorar jag min belöning. Det här är så frustrerande och irriterande...
Spelet är fantastiskt. De nya uppdateringarna är superbra. Min enda fråga är att få botuppgraderingar att ta kortare tid. Det tar en evighet att maximera en bot
Behöver nya nivåer oftare. Behöver också ett sätt att återställa nivåerna för att få en högre poäng. Det finns några andra saker men kan inte tänka på dem alla just nu. Jag brukade verkligen njuta av spelet.
arkadkontroll hemma i vardagsrummet. LJUD & BILD KABLAR ... Captain Planet and the Planeteers ... Double Dragon 3 - The Arcade Game
HAWK: Airplane Space games આર્કેડ osfd
👍👍👍👍👍👍
I den senaste versionen är uppgraderingar nu svårare att få eftersom en bonus extra RNG-lager har lagts till. Du kan inte bara få kort du ville ha med bropoäng längre, du kan bara få slumpmässiga "paket" utan att kunna kontrollera vilka du får. Måste sälja fler ädelstenar, eller hur?
Det är ett klassiskt arkadspel och det är välgjort. Om du gillar genren är det bara att prova. Det enda är att det saknar möjligheten att faktiskt köpa hela spelet och glömma mikrotransaktioner eller energibaren. Fortfarande ett bra spel.
1945 Air Force: Airplane games
HAWK: Airplane Space games આર્કેડ mrwf
رائعة
Älskar det här spelet, så roligt, att spränga grejer, samla, beroendeframkallande, bara, ja, bara älskar det. Inga problem alls........... Tack
Hyperforma Premium Arcade lhe
HAWK: Airplane Space games Arkada noas
HAWK: Airplane Space games آرکیڈ yaxu
det blir dåligt när annonser spelas upp och bakgrundsmusik av annonser fortfarande spelas medan vi fortsätter spela, snälla fixa det........... och jag älskar det här spelet..........
Titta .. de tog bort de 7 överväxlingarna för att göra mer vinst. Jag spelar fortfarande då och då men spenderar aldrig pengar på det här spelet igen. Synd så sorgligt att girighet alltid står i vägen för sann njutning. Btw..., jag har spenderat över $400 sedan jag laddade ner det här spelet...och efter över ett år har jag inte spenderat en krona till😠
HAWK – Alien Arcade Shooter. Falcon Squad APK - Android ...
alla händelser är bedrägerier
Bästa spelet i värden
Det var fantastiskt, nu är det bara ett kontantgrepp och tvingar fram oönskade spelstilar
Det här är ett bra exempel på att spela gratis. Trevligt progressionssystem, gott om och varierande hjälteplan, gott om speltid varje dag. Jag upptäckte att även om du verkligen kan njuta av det här spelet gratis, bestämde jag mig för att köpa det månatliga VIP-passet och det var mycket värt det.
Detta är ett fantastiskt skjutspel som är både roligt och spännande med vänner eller solo. Den har en omfattande samling av exotiska fartyg att välja mellan och gå upp i nivå för att gå BOM!!!
Bra spel innan senaste uppdateringen. Nu är det vansinnigt svårt med färre powerups per runda och färre backupplan.
Jäkligt bh
Bra kärnspel, men annonserna och det ständiga kraschandet utanför spelet är tråkigt. Edit: det här spelet kraschar så ofta nu, även under flygningar, jag var tvungen att nedgradera min recension. Det är synd, för det är ett bra spel.
spektakulära än så länge. Lätt att plocka upp en pjäs. Jag älskar hur planen är anpassningsbara. Grymt spel